חלה טבעונית מקמח כוסמין | חלה לשבת מקמח כוסמין - פתפותים

כל השבוע אתם מקפידים על תזונה בריאה ומאוזנת. אך כשמגיע יום שישי אי אפשר, פשוט אי אפשר, לוותר על חלה טעימה לשבת שהבריאות ממנה והלאה. עם מאפיית פתפותים תוכלו ליהנות מחלה טעימה וגם לא לוותר על הבריאות, בזכות האפשרות להזמין חלה לשבת מקמח כוסמין.

 למה דווקא חלה מכוסמין

כוסמין הינו אחד מחמשת סוגי הדגנים המוזכרים בספרי התנ"ך ובמשך אלפי שנים שימש כמקור תזונה עיקרי בקרב עמי הים התיכון ואירופה. חלה מקמח כוסמין כפי שאנו אופים ומציעים למכירה בחנות המפעל, בבית הקפה, בחנויות נבחרות וגם ישירות דרך האתר שלנו - תעניק לכם מאפה בריא וטעים עם האיכויות הבאות:

  • אם חשבתם שלחמי בריאות לא הולכים עם חלות טעימות, סימן שעוד שלא טעמת את חלת הכוסמין שלנו שהיא גם בריאה וגם מאוד טעימה.
  • אנו אופים חלה טבעונית מקמח כוסמין ללא ביצים וחלב.
  • חלה מ 100% קמח כוסמין עשירה בסיבי תזונה, חלבונים, מינרלים וויטמינים בעיקר מקבוצת ויטמיני B. כמו כן מרכיבי הכוסמין מסייעים בהסדרת יציאות של מערכת העיכול ומונעים מחלות מעיים שונות.
  • קמח כוסמין מופחת בגלוטן ויש בו הרבה פחות קלוריות מאשר קמח חיטה. הוא גם בעל ערך גליקמי בינוני עד נמוך ומגביר תחושת שובע. כפועל יוצא מכך הכוסמין מומלץ כרכיב תזונה קבוע בדיאטות.
  • קמח כוסמין מתפרק בגופנו לאט ומעלה בהדרגה רמות של אינסולין וסוכר. כמו כן הוא מכיל ניאצין המאזן את רמות הסוכר בגוף, לכן הוא מתאים גם לחולי סוכרת.
  • בהיות כוסמין עשיר בוויטמין 6B הוא מומלץ לסובלים ממיגרנות.
  • שלא כמו קמח חיטה, כוסמין אינו אלרגני ולכן קל יותר לעיכול ומסייע למגוון בעיות בריאות הקשורות במערכת העיכול כמו קנדידה, קרוהן ומעי רגיז. בהיותו קל לעיכול הוא מומלץ גם לילדים ותינוקות.

מגוון לחמים נוספים

מלבד חלה מקמח כוסמין מלא, אצלנו תמצאו עוד מגוון עשיר וייחודי של לחמי מחמצת כומסין כבדים ועשירים בארומה, ללא שמרים, סוכר, שומן, חלב וביצים. את הלחמים ניתן להזמין בכל ימות השבוע, כולל בין היתר לחמי מחמצת טבעית, לחם כוסמין עם אגוזי לוז וחמוציות, לחם מחמצת כוסמין עם אגוזי מלך, עם ציפוי שומשום וקצח, עם ציפוי דגנים ועוד.

הזמנת חלות כוסמין לשבת

אתם מוזמנים להנות מחלות כוסמין לשבת באווירה מושלמת בבית הקפה שלנו בראש פינה ,בחנות המפעל הממוקמת בפארק התעשייה דלתון ובחנויות מובחרות.

לצפיה במוצרים לחצו כאן

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון – 050-7411940

או במייל This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..